Често задавани въпроси

Въпроси за детски център

1. Кога мога да доведа детето си на свободна игра?

Заповядайте в работното време на детските ни центрове от 10.00 часа до 22.00 часа от понеделник до неделя

2. Родителите винаги ли влизат безплатно?

Да. Ако родителя или придружителя желае да остане с детето в детския център е необходимо да вземе от рецепция с калцуни, които да обуе върху обувките си. За придружител се смятат лица над 14 години.

3. Какъв начин на плащане приемате?

В обектите може да се плати в брой и с кредитна/дебитна карта. При онлайн резервацията се приемат разплащания само с кредитна/дебитна карта.

4. Децата задължени ли са да носят чорапи?

В детските центрове не се допускат деца с обувки или пантофи. Децата играят единствено по чорапи.

5. Разрешава ли се внасяне на храна отвън?

Внасянето на храна и напитки е абсолютно забранено с изключение на храна и напитки за деца под 3 години.

6. Трябва ли да се регистрирам при посещение в Capella Play?

Рецепционистите на Capella Play ще Ви помогнат да попълните формуляр за регистрация с Вашите данни и името на детето при първото Ви посещение. След попълването на този формуляр ще Ви бъде издадена персонална карта, с която при следващо посещение няма да е необходимо да попълвате отново формуляр.

7. Какви са ограниченията във възрастта на децата?

Детски центрове Capella Play са семейна концепция подходяща за различни възрастови групи.

8. Кой ще се грижи за детето ми?

В зоните предназначени за деца разполагаме с аниматори, които играят с децата, но не се грижат персонално за тях.

9. Къде мога да видя правилата на детския център?

Правилата може да видите тук:

10. Мога ли да правя снимки/видео на децата?

Не е забранено използването на телефони, фотоапарати и камери на територията на детските центрове.

 

 

Парти за детски рожден ден

1. Колко време протича едно парти?

Стандартните ни пакети са с продължителност от 2 часа. Допълнително можете да удължите престоя на децата по тарифите на детските центрове.

2. Има ли ограничение в броя на деца, които да присъстват на парти?

Тематичните партита създават допълнителна емоция на рожденика и неговите гости. Аниматорите са облечени в специални костюми, с които забавляват децата. Сценариите на игрите са в тематиката на партитата.

3. Какво представлява тематично парти и защо да го предпочета?

ематичните партита създават допълнителна емоция на рожденика и неговите гости. Аниматорите са облечени в специални костюми, с които забавляват децата. Сценариите на игрите са в тематиката на партитата.

4. Мога ли сам/а да избера песните в дискотеката?

Ще се радваме ако ни изпратите ваш плей лист предварително за да изпълним желанието ви.

5. Децата трябва ли да бъдат със специално облекло на партито?

Не е задължително, нашите аниматори са облечени според тематиката на партито.

6. Какво става ако трябва да откажа парти?

Ще ви помолим да се свържете с рецепция от детския център, където сте направили резервация.

7. Каква е ролята на аниматора по време на партито?

Всяко парти разполага с персонален аниматор, който посреща всички гости и ги забавлява до приключването на партито.

8. Мога ли да дойда по-рано на партито?

Препоръчваме да се идва по-рано най-рано 10 минути преди резервирания час.

 

 

Въпроси за резервации

1. Задължително ли е да си правя резервация в ресторанта?

Резервацията в ресторанта не е задължителна.

2. Как мога да направя резервация?

Резервация може да направите на място в детските центрове или он-лайн на адрес: www.capellaplay.bg/

3. Когато направя резервация системата казва ли ми какви са свободните дати и часове?

Системата ще ви покаже всичките налични свободни зони съобразно графика на детските центрове. Ако желаете да резервирате 3 дни по-рано от събитието ви препоръчваме да се свържете с наш оператор.

4. Разрешено ли е да остана след края на запазените часове?

Можете да удължите рождения ден по тарифите на детските центрове.

5. Каква е сумата за депозит?

Депозита е размер на:

  • The Mall – 120лв.
  • Mega Mall – 80лв.
  • Mall Varna – 50лв.

 

6. Мога ли да редактирам профила си?

Имате възможност да редактирате личната си информация по-всяко време влизайки във вашия профил.

7. Кой ще бъде аниматор на моето парти?

Ние ще ви предложим аниматор, но ако вие имате предпочитания към аниматор, когото познавате може да се свържете с нас.

8. Какво се случва ако бройката на гостите ми се промени?

При промяна на броя гости е необходимо да уведомите по телефона в съответния детски център, в който сте направили резервацията.

9. Откъде мога да взема покани?

Покани може да вземете от рецепцията на детските центрове веднага след резервацията